Довірте нам тонни
рутинної роботи
Бухгалтерський аутсорсинг
Бухгалтерський супровід

Бухгалтерский аутсорсинг

Бухгалтерскі послуги – A.P.F. Consult

A
P
F

Бухгалтерський аутсорсинг від спеціалістів A.P.F. Consult – це запорука спокою та успіху вашого бізнесу. Широкий спектр бухгалтерських послуг аутсорсерів Наша компанія допомагає правильно підготувати всі види звітності, оптимізувати оподаткування, відновити чи оптимізувати бухгалтерський облік на  підприємстві.

Ми надаємо цілісний комплекс бухгалтерських послуг  від заповнення первинних документів до складання та подання звітності до всіх вищих державних інстанцій. Основні послуги , з якими ми можемо допомогти :
  • Організацію та ведення обліку «з нуля»

  • Відновлення бухгалтерського обліку будь-якої складності

  • Ведення кадрового та податкового обліку

  • Контроль та перевірку всієї первинної документації

  • Консультування та пропозиція варіантів оптимізації оподаткування в рамках законодавства

  • Здійснення звірки розрахунків із податковими органами

  • Підготовку та подачу фінансової, статистичної та податкової звітності

  • Розробити правила внутрішнього трулового розпордяку, внутрішні положення, облікову політику

Замовте наші послуги зараз-

Тарифні плани на бухгалтерске обслуговування
ФОП

пакет ФОП
2 га група
від 1000 грн.в місяць
Консультації
Ведення обліку доходів
Підготовка і подача звітності
Контроль сплати податків
Проведення звірок з бюджетом
пакет ФОП
3я група
від 1500 грн.в місяць
Консультації
Ведення обліку доходів
Підготовка та подача звітності
Контроль сплати податків
Проведення звірок з бюджетом
пакет ФОП
Загальна система
від 5000 грн.в місяць
Консультації
Ведення обліку
доходів і витрат
Підготовка і подача звітності
Контроль сплати податків
Проведення звірок з бюджетом
Знижка на перший місяць

Тарифні плани на бухгалтерскі послуги
для ТОВ

Пакет ТОВ
на єдиному податку
від 3900 грн.в місяць
Консультації
Обробка вхідної документації
Обробка вихідної документації
Підготовка і подання звітності
Підготовка платежних доручень
на сплату податків
Зарплатно кадровий
облік
Пакет ТОВ
на загальній системі з ПДВ
від 5500 грн.в місяць
Консультації
Обробка вхідної документації
Обробка вихідної документації
Виписка вихідних рахунків, документів по реализації
Сортування та систематизація документів
(при передачі їх в офіс)
Підготовка і подання звітності
Підготовка платежних доручень
на сплату податків
Підготовка платіжних доручень на оплату постачальникам
Проведення актів звірок з постачальниками
Виписка і реєстрація
податкових накладних
Пакет ТОВ
на загальній системі
від 4900 грн.в місяць
Консультації
Обробка вхідної документації
Обробка вихідної документації
Виписка вихідних рахунків,
документів по реализації
Підготовка і подання звітності
Підготовка платежних доручень
на сплату податків
Підготовка платіжних доручень
на оплату постачальникам
Проведення актів звірок з постачальниками
Робота з контрагентами –
контроль наявності документів)

Розрахуйте індивідуальну вартість

Расситайте индивидуальную стоимость

Воспользуйтесь нашим online калькулятором

РАССЧИТАТЬ СТОИМОСТЬ

0$ /в місяць

Дякуємо за замовлення, ми зв'яжемося з Вами найближчим часом

Система оподаткування

Виберіть систему оподаткування для ФОП



Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Наймані працівники

1 працівник = 400 грн.

1

У мене є працівники

Я працюю один

Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Система оподаткування

Виберіть систему оподаткування для ТОВ






Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Організаційно-правова власність

Виберіть ваш варіант


Фізична особа підприємець


Товариство з обмеженою відповідальністю

Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Кількість документів

1 комплект документів = 80 грн.

1

від 1 до 100

101

від 101 до 300

301

від 301 до 500

Документи виписує замовник

Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Наявність РРО/ПРРО



Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Кількість документів

1 комплект документів = 80 грн.

1

від 1 до 100

101

від 101 до 300

301

від 301 до 500

Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Зовнішньоекономічна діяльність



Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Вид діяльності

Вкажіть напрямок Вашого бізнесу






Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Наймані працівники

1 працівник = 400 грн.

1

У мене є працівники

Я працюю один

Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Додаткові послуги

Позначте потрібні опції


Облік ПММ


Підготовка платіжних доручень


+ Збір відсутніх документів


Касові операції


Первинні документи

Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Грошовий обіг

Вкажіть річний фінансовий обіг вашої компанії (грн)



Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Група

Виберіть ваш варіант



Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

ПДВ (Загальна система)

Виберіть ваш варіант



Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

3 група ПДВ

Виберіть ваш варіант



Виберіть, будь ласка, умову для продовження

Наступний крок

Орієнтовна кінцева вартість

Остаточна щомісячна вартість буде розрахована під час оформлення заявки, залежно від Ваших потреб

/в місяць

TEST

Опис Інформація Кількість Вартість
Знижка :
Разом :/в місяць

Оформити заявку

Бухгалтерські послуги від професіоналів

Ми знаємо, як правильно створити цілісну систему на вашому підприємстві, яка допоможе:

  • Контролювати усі поточні господарські процеси
  • Формувати об’єктивне уявлення про фінансовий стан
  • Оперативно реагувати на будь-які негативні явища у фінансово-господарській діяльності підприємства
  • Займаємось підготовкою та здаванням звітів будь-якого типу: фінансових, податкових, статистичних, управлінських
  • Відповідати всім нормам законів, інструкціям та бухгалтерським стандартам, щоб уникнути штрафів з боку податкової інспекції

Бухгалтерський облік – це «мова» бізнесу, яка створює цілісну картинку будь-якої бізнес-структури. Але далеко не всім ця “мова” дається легко і без труднощів. А правильна організація та ведення бухгалтерського, податкового обліку для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців багато в чому визначає успішність, обґрунтованість та оперативність будь-яких управлінських рішень. Для когось це – рутинні паперові роботи, які щороку ускладнюються постійними змінами у законодавстві та особливими вимогами контролюючих органів. Саме в таких ситуаціях варто перекласти бухгалтерські обов’язки на плечі висококваліфікованих спеціалістів компанії A.P.F. Consult.

Аутсорсинг Бухгалтер
Відповідальність

Матеріальну відповідальність за операційні помилки (оплата штрафів, пені тощо) несе A.P.F. Consult

Відповідальність за виконання всіх операцій несе керівник організації

Витрати

Можливість скорочення до 50% витрат на забезпечення бухгалтерського обліку Оплачуються лише виконані роботи, відсутні витрати на технічне оснащення, програмне забезпечення та технічну підтримку, що забезпечуються за рахунок A.P.F. Consult

Постійний рівень витрат на працівників незалежно від кількості виконаних операцій, додаткові витрати на підвищення кваліфікації працівників, оплата періодичних видань.

Безперервне забезпечення облікової функції

Укомплектований штат висококваліфікованих спеціалістів A.P.F. Consult  забезпечує безперервне виконання облікових операцій

За тимчасової відсутності фахівців (хвороба, відпустка і.т.д.) можливі труднощі чи перебої у виконанні облікових операцій.

Кому підходить аутсорсинг

Легкий старт

Вигідні умови для стартапів, молодих компаній, що розвиваються

Легкий старт

Бухгалтерський аутсорсинг підходить молодим компаніям, що розвиваються, для яких залучення до штату професійного бухгалтера економічно невигідне і логічно необґрунтоване. Адже послуги аутсорсера коштуватимуть значно дешевше.

Допомога бухгалтеру

Допомога кваліфікованого спеціаліста

Допомога бухгалтеру

Бухгалтерський аутсорсинг є доречним і для тих, у кого в штаті вже є бухгалтер, але йому на допомогу потрібен ще один фахівець, так би мовити додаткові руки. У такому разі частина обов'язків основного працівника переводиться на співробітника сторонньої організації, який виконуватиме свою роботу, що знову-таки обійдеться дешевше.

Алгоритм роботи з нами

1. Призначення бухгалтера

За Вами закріплюється головний бухгалтер , бухгалтер по заробітній платі та бухгалтер по первинці

2. Коммунікація

Постановка задач відбувається по телефону або іншими засобами комунікації (Email, Viber, Telegramm)

3. Обмін документами

Документи Ви можете надсилати у відсканованому або сфотографованому вигляді

4. Облік в программі 1С

Облік ведеться у 1С, яка розташована на нашому сервері. За бажанням, облік можна вести у вашій програмі з наданням віддаленого доступу нашим співробітникам

5. Перевірка звітності

Вся звітність перед подачею до Держ. Органів перевіряються нашим внутрішнім аудитором

6. Передача документів

Після закінчення кожного місяця всі оригінали документів, підшиті та відсортовані, передаються Вам

Знайдемо рішення для кожного! Оберіть необхідну послугу у роділі “Разові послуги“.

Ваша компанія може передати на аутсорсинг не всі функції бухгалтерії відразу, а лише її окремі ділянки.

Які посулуги ми надаємо нашим клієнтам

Іноді у компанії можуть виникати ситуації, коли бухгалтери не справляються з навантаженням. Це може відбуватися несподівано, у разі різкого збільшення обсягів виробництва або відповідно до плану під впливом сезонних факторів. У будь-якому випадку очевидно, що приймати до бухгалтерії додаткового фахівця недоцільно, оскільки після закінчення періоду підйому новий співробітник сидітиме без діла. Оптимальне рішення – тимчасовий аутсорсинг, який дозволить нормально подолати період пікового навантаження та уникнути витрат на наймання та звільнення фахівців.

Будь-яка компанія може зіткнутися з необхідністю відновлення обліку, у тому числі під час проходження податкової чи іншої перевірки. Відновлення обліку зазвичай пов’язані з підготовкою значної кількості документів, занесенням інформації до бази, складанням коригуючої звітності. Очевидно, що навантаження на бухгалтерську службу в цьому випадку збільшується, і постає питання збільшення штату, хоча це й нераціонально.

Куди правильніше рішення – залучення аутсорсингової компанії відновлення обліку, що забезпечити нормальне функціонування наявної для підприємства бухгалтерії. При цьому будуть дотримані терміни подання звітності, скорочені можливі податкові ризики.

Іноді в бухгалтерії може спостерігатися велика плинність кадрів, пов’язана з низькою зарплатою або відсутністю кар’єрних перспектив, що мотивують. У цьому випадку головному бухгалтеру доводиться витрачати час та сили на підбір співробітників та навчання новачків. Доцільніше укласти договір зі спеціалізованою компанією, яка командуватиме спеціалістів до офісу клієнта для виконання окремих ділянок обліку. Такі послуги також потрібні, коли необхідно підмінити співробітника через його хворобу, відрядження або тривалу відпустку.

Один із напрямків в аутсорсингу – передача спеціалізованої компанії окремих ділянок бухобліку. Особливою популярністю користується аутсорсинг розрахунку заробітної плати співробітників, оскільки ця ділянка дуже трудомістка і ніяк не пов’язана з іншими ділянками обліку. Передача окремих функцій дозволяє знизити витрати підприємства на утримання бухгалтерії, розвантажити керівника та головного бухгалтера.

 

!

Компетентні працівники A.P.F. Consult беруть він обов’язки створити бухгалтерію «під ключ»!

Довіряючи нашим фахівцям, ви перекладаєте на плечі грамотних бухгалтерів всю «тяжкість» паперової та рутинної роботи. Натомість ви отримуєте чітку картину «фінансового здоров’я» вашого бізнесу, спокій щодо законності та правильності звітності, компетентні рекомендації та консультації, професійне представництво у контролюючих органах. Ми знаємо, як зробити «життя» вашої компанії спокійнішим та успішнішим!

A.P.F. CONSULT

Бухгалтерський облік
100
Податковий облік
100
Кадровий облік
100
Управлінський облік
100

Comments are closed.